Wednesday, July 4, 2012

dari FBkeBeLOG-Woman’s logic





Woman’s logic:
W=woman
Pakwe= mangsa situasi

W: kite nak kuar ni awak pakai kemas2 n handsome okay! Awak mesti Nampak macam Mr. Awesome!


Pakwe: alaaa pakai biasa2 sudah...bukan ada orang nak tengok saya pon.. awak jee ♥


W: heloooo.. awak tu BF sy! Tanak laa nanti orang tengok saya kapel dengan orang biasa2 je...


After dating

W: gatal lahhhh awak ni!!! Awak sedar tak tadi ramai pompuan pandang2 n jeling2 kat awak! Hishhhh tak malu! Tak sedar ke saya ni GF awak! Awak lupa ke awak kuar dengan saya???

Pakwe: ...awak yang suruh saya pakai macam tu...nak pakai biasa2 awak yang tak bagi (-_-)"
-----------------------------------------------------------------------
 
Woman’s logic:
W=woman
Pakwe= mangsa situasi

Pakwe: ramai btol laki yang pandang awak tadi... kenapa awak tak dengar cakap saya? Saya kata pakai biasa2 je...tak payah nk overdress... gi pasar je pon, (-_-)

W: aihh bising pulak... awak patut bangga tau! Ramai orang nak ke saya, tapi saya melekat kat awak je tau... awak patut rasa bertuah..



Hampehhhh!!!!

No comments:

Post a Comment

SILA KOMEN DENGAN BERNAS YA KAWAN-KAWAN

(Kiranya golongan yang ingkar masih tidak mahu menerima peringatan yang diberi kepadanya) maka tidak ada lagi yang mereka tunggu melainkan saat kiamat yang akan datang kepada mereka secara mengejut, kerana sesungguhnya telah lahirlah tanda-tanda kedatangannya. Kalaulah demikian, maka bagaimanakah mereka dapat menerima peringatan yang diberi kepada mereka - apabila saat kiamat itu datang kepada mereka? (Muhammad 47:18)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...